domingo, 3 de março de 2013

Qui bô voltà



Aos domingos tudo é permitido... 
Até acreditar que é doce morrer no mar e mergulhar nos mares da saudade!


                                                         Césaria Évora

Adoraria ouvir aquelas velhas histórias repetidas e dividir a cerveja com um cara que me ensinou a sentir a música. 

Ao meu pai toda Saudade!


Quem mostra' bo
Ess caminho longe?
Quem mostra' bo
Ess caminho longe?
Ess caminho
Pa São Tomé

Sodade sodade
Sodade
Dess nha terra Sao Nicolau

Si bô 'screvê' me
'M ta 'screvê be
Si bô 'squecê me
'M ta 'squecê be
Até dia
Qui bô voltà

Sodade sodade
Sodade
Dess nha terra Sao Nicolau Quem mostra' bo
Ess caminho longe?
Quem mostra' bo
Ess caminho longe?
Ess caminho
Pa São Tomé

Sodade sodade
Sodade
Dess nha terra Sao Nicolau

Si bô 'screvê' me
'M ta 'screvê be
Si bô 'squecê me
'M ta 'squecê be
Até dia
Qui bô voltà

Sodade sodade
Sodade
Dess nha terra Sao Nicolau



"Tenho os pés cheios de calos" disse tranquilamente a um jornalista do  diário português. "Quiseram sobrevalorizar o facto de cantar descalça", escreve o Expresso das Ilhas", "divulgando que seria em solidariedade às mulheres e crianças pobres do seu país. Cesária Évora poderia ter aproveitado o protagonismo, mas desmentiu. "Canto descalça porque gosto".


Nenhum comentário:

CORUJAS E PITANGAS